Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Morgan 3 Wheeler påminner om gamla tider

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Traditionstyngda Morgan har faktiskt lyckats bli ännu lite mer gammaldags. Nu lanseras den nya modellen 3 Wheeler som väcker liv i det tidiga 1900-talets glansdagar på nytt och på samma gång gör Morgan lite miljövänligare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]