Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Morgan EvaGT - BMW-motor och plats för fyra

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Morgan har stora saker på gång. Nu får vi en första glimt av den helt nya modellen EvaGT som ska premiärvisas senare i sommar. Med plats för fyra åkande och BMW-kraft under huven ska EvaGT återuppliva de gamla sportvagnsidealen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]