Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Morgan Threewheeler kommer tillbaka

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Morgan har haft mycket spännande på gång den senaste tiden men nu överraskar de oss alla. Britterna tänker nämligen nylansera sin gamla trehjuliga modell med gamla linjer men ny teknik och Harley Davidson-motor som driver på bakhjulet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]