Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nästa Volkswagen Beetle?

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen Beetle, bubblan, går ur produktion senare i år men en efterträdare är på gång. Volkswagen har ännu inte avslöjat något om den nya bubblans design men kanske blir det någonting i den här stilen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]