Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Norden runt på 80 liter - rapport 2

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Snålresan Norden runt på 80 liter går vidare. Här kommer andra rapporten efter cirka tre timmars körning. Snittförbrukningen ligger fortfarande på 0,28 liter per mil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]