Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Norden runt på 80 liter - rapport 6

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har Hans och Johannes kört av båten och hunnit en bit in i Norge. Vi ringer upp dem och får höra förbrukningssiffror som totalt spräcker alla ekonomiska kalkyler... eller har killarna fått solsting kanske?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]