Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Norden runt på 80 liter - rapport 7

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vi slår våra numera välberesta kollegor i Fiestan en signal när de befinner sig på färjan mot finska Vasa. De har under natten avverkat drygt hundra mil genom Norge och Sverige. Vid sidan om älg- och transafari har de också lyckats förbruka farligt mycket diesel.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]