Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Norrman vill köpa Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den norske entreprenören och Koenigsegg-delägaren Bård Eker drömmer fortfarande om att ta över Saab. Om man ska tro speloddsen är dock ett kinesiskt övertagande det mest troliga.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]