Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Norsk specialversion av Porsche Boxster/Cayman

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den norska Porsche-importören kan nu erbjuda sina landsmän nedtrimmade versioner av Porsche Boxster och Cayman. Med 211 hästkrafter i de nya instegsversionerna är de lika starka som VW GTI, men prestandamässigt spöar de koncernsyskonet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]