Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nu byggs Spyker i England

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Spyker har flyttat. Tillverkningen av de exklusiva supersportbilarna sker från och med nu i traditionsrika Coventry i England. Genom flytten hoppas Spyker kunna spara pengar och tillverka fler bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]