Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nu får britter betalt för skrothögar

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den brittiska regeringen har tillkännagett att en skrotpremie ska införas i landet. För att få fart på nybilsförsäljningen ska den som skrotar sin 10 år gamla bil och köper en ny få 25 000 kronor från staten.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]