Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nu möts GM och Spyker i rätten

Startad av Krister Lindholm · 2013-06-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Efter flera framflyttningar har nu de rättsliga förhandlingarna mellan General Motors och tidigare Saab-ägaren Spyker inletts i amerikansk domstol. Spyker har stämt GM på motsvarande 20 miljarder kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]