Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nu släpper svenska bilar ut minst i Europa

Startad av Krister Lindholm · 2008-10-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den senaste månadens miljöbilsrekord gjorde mycket för statistiken. I september var de genomsnittliga koldioxidutsläppen från nya personbilar 127 g/km. Därmed är vi renast i Europa enligt Bil Sweden.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]