Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nu vill GM bli fria - ansökan om börsintroduktion inlämnad

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
13 månader efter den stora omstruktureringen och det statliga övertagandet är GM redo att bli fria igen. På onsdagen lämnade GM in en ansökan om börsintroduktion - en börsintroduktion som väntas bli en av de största någonsin.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]