På Detroitsalongen avslöjade nyss Volvos näst högste chef Steven Armstrong att de tänker bygga en helt ny mindre modell i Göteborg med start 2010. Glädjande nyheter mitt bland alla dystra besked.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld