Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ny plikt vid viltolycka

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Antalet viltolyckor utmed de svenska vägarna ökar och nu gäller nya regler om man kör på ett djur. Efter årsskiftet är det bilisternas skyldighet att anmäla alla kollisioner med vilt till polisen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]