Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ny snålare boxermotor från Subaru

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mot slutet av året ska Subaru lansera nästa generation boxermotor som ska bjuda på betydligt bättre bränsleekonomi än vad dagens gör. Först ut med nya motorn blir Forester.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]