Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ny Volkswagen Beetle kommer 2011

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Igångsättaren av retrostylade bilar - Volkswagen Beetle - har ett dussin år på nacken och ska därför komma i ny upplaga nästa år. Den sägs bli mindre retro men ändå visa tydligt släktskap med ursprungsmodellen med rötter i 1930-talet. Dessutom blir det en hybridversion av nästa generation.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]