Det var länge sedan Golf fanns i cabrioletutförande men nästa år är det dags igen. Volkswagen meddelar nu att produktionen av en ny Golf Cabrio ska börja till våren.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld