Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ny Volkswagen Golf Cab kommer nästa år

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det var länge sedan Golf fanns i cabrioletutförande men nästa år är det dags igen. Volkswagen meddelar nu att produktionen av en ny Golf Cabrio ska börja till våren.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]