Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Honda Civic Sedan och Si Coupé som koncept i Detroit

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Frågan är om det inte är asiaterna som syns mest på bilsalongen i Detroit. En av alla är Honda som har tagit med sig nya generationen Civic i form av en sedan och tuff coupé i Si-utförande.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]