Frågan är om det inte är asiaterna som syns mest på bilsalongen i Detroit. En av alla är Honda som har tagit med sig nya generationen Civic i form av en sedan och tuff coupé i Si-utförande.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld