Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Mazda 3 avtäckt i LA

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mazda 3 har snart sex år på nacken och det är dags för en facelift, eller nya Mazda 3 som japanerna själv kallar den. På bilsalongen i Los Angeles showade ?trean? i sedankostym.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]