Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Mazda 3 visas i USA nästa månad

Startad av Krister Lindholm · 2008-10-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den 19 november är det dags för nya Mazda 3 att debutera, fem år efter introduktionen av modellen. På bilsalongen i Los Angeles är det sedanmodellen som visas, men redan senare i år kommer femdörrars hatchback att visas för Europa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]