Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Saab 9-5 kan byggas i Trollhättan

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under den pågående Detroitsalongen har representanter för den svenska regeringen och GM diskuterat Saabs framtid. Samtalen har bland annat innehållit krav på ett mer självständigt Saab och att nästa generation 9-5 ska byggas i Trollhättan.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]