Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Volkswagen CrossPolo

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Årets Bil 2010 fortsätter att yngla av sig. Häromdagen presenterades GTI-versionen och i dag är det dags för ?skogsmullen?, det vill säga CrossPolo. Med 15 mm högre markfrigång och dörrtrösklar som tål tuffa tag ska den locka en ny kundgrupp. Men vart tog fyrhjulsdriften vägen?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]