Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Nya Volkswagen Polo GTI gör entré

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nya VW Touareg får fint sällskap på Genèvesalongen i mars. Med till Genève följer den efterlängtade GTI-versionen av nya Polo men redan nu får vi se de första bilderna. Våra förväntningar ser ut att överträffas.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]