Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Nytt registreringsnummer?

Startad av Bonnis · 2009-11-26 · 15 svar

berit
Precis min tanke!

Googlade och hittade också "Lillemor"...synnerliga skäl...jo man tackar.

Närmast besynnerligt oskäligt att en Svenne inte kan få hjälp när han behöver det....:x

Nä, det höjer ju inte skattemoralen precis...

Man får väl utropa eget kungadöme på tomten och exportera bilen dit...fast det är klart går jag inte med i EU blir det väl problems...och den majjan finns det väl ingen riktigt navlad som går på en gång till :D