Precis min tanke!
Googlade och hittade också "Lillemor"...synnerliga skäl...jo man tackar.
Närmast besynnerligt oskäligt att en Svenne inte kan få hjälp när han behöver det....:x
Nä, det höjer ju inte skattemoralen precis...
Man får väl utropa eget kungadöme på tomten och exportera bilen dit...fast det är klart går jag inte med i EU blir det väl problems...och den majjan finns det väl ingen riktigt navlad som går på en gång till :D
Googlade och hittade också "Lillemor"...synnerliga skäl...jo man tackar.
Närmast besynnerligt oskäligt att en Svenne inte kan få hjälp när han behöver det....:x
Nä, det höjer ju inte skattemoralen precis...
Man får väl utropa eget kungadöme på tomten och exportera bilen dit...fast det är klart går jag inte med i EU blir det väl problems...och den majjan finns det väl ingen riktigt navlad som går på en gång till :D