Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

OFFICIELLT: Spyker Cars köper Saab!

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det officiellt! Holländska Spyker Cars köper Saab Automobile från General Motors. Det klargjordes via ett pressmeddelande på GM:s pressida. Nedläggningen avbryts med omedelbar verkan.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]