Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Officiellt: Volvo Polestar tävlar i V8 Supercars

Startad av Krister Lindholm · 2013-06-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vi kunde berätta om det redan förra veckan. Nu är det dock officiellt på riktigt – Volvo och Polestar kommer att göra gemensam sak och delta i australienska V8 Supercars!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]