Opel Ampera kunde lika gärna ha hetat Saab Ampera. I en intervju med GP avslöjar Frank Weber, projektledare för GM:s elbilsutveckling, att hans val hade varit att låta Europaversionen av Volt vara en Saab.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld