Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel Ampera kunde ha blivit en Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Opel Ampera kunde lika gärna ha hetat Saab Ampera. I en intervju med GP avslöjar Frank Weber, projektledare för GM:s elbilsutveckling, att hans val hade varit att låta Europaversionen av Volt vara en Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]