Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel Ampera - Volt för européer

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Precis som väntat är det Opel som får sätta sitt märke på GM:s första plug in-hybrid för Europamarknaden. Namnet blir Ampera och debuten sker på Genèvesalongen i mars. Redan nu får vi en avslöjande smygtitt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]