Opels anställda vill inte att företaget ska säljas till kinesiska BAIC. Flera fackliga ledare ifrågasätter både kinesernas avsikter med köpet och deras erfarenheter av att driva ett globalt företag.
"kinesernas avsikter med köpet och deras erfarenheter av att driva ett globalt företag"
ja du GM har onekligen global vana och dom har skött företaget med bravur eller?
Vi använder cookies för att förstå hur arkivet används och för att kunna förbättra det. Du väljer själv vad du tillåter. Inställningen sparas i din webbläsare och kan ändras när som helst via länken "Cookieinställningar" i sidfoten.