Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel-arbetare vill inte ha kinesiska ägare

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-09 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Opels anställda vill inte att företaget ska säljas till kinesiska BAIC. Flera fackliga ledare ifrågasätter både kinesernas avsikter med köpet och deras erfarenheter av att driva ett globalt företag.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
Rimsky
"kinesernas avsikter med köpet och deras erfarenheter av att driva ett globalt företag"
ja du GM har onekligen global vana och dom har skött företaget med bravur eller?

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]