Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel-chefen: Skyll inte på GM

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Opels nye vd Nick Reilly har skrivit ett öppet brev till de anställda där han berättar om Opels framtid. Opel ska bli mer självständigt från GM, men han uppmanar de anställda att inte skylla företagets problem på de amerikanska ägarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]