Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel-chefen slutar - Bob Lutz tar över

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Endast några dagar efter GM:s kovändning i Opel-försäljningen meddelade Opels vd Carl-Peter Forster att han lämnar företaget. Nu tar i stället gamle GM-räven Bob Lutz över rodret. Forster verkar i sin tur försvinna till Indien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]