Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel Corsa blir snålare och roligare

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
2010 blir året då Opel Corsa får ett rejält lyft. Inte ett ansiktslyft, utan ett motorlyft. Alla motorer blir snålare samtidigt som chassit rättas till och styrningen omkalibreras.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]