Ni läsare trodde att Årets Bil 2009 skulle bli Alfa Romeo MiTo även om ni hellre ville se Opel Insignia som vinnare. Så rätt ni fick till slut, men någon storseger handlar det inte om. Insignia vann med en futtig poängs marginal.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld