Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel Insignia EcoFlex - grönare och något starkare

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den ena efter den andra biltillverkaren presenterar allt snålare versioner av befintliga motorer, utan att tumma på effekt och prestanda. Den strategin följer också Opel som nu presenterar EcoFlex-versionen av Årets Bil 2009 - Insignia.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]