Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel Insignia OPC officiell

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag väljer Opel att presentera OPC-versionen av sin senaste modell - Insignia. Årets Bil 2009 har i Opel Performance Center-utförande fyrhjulsdrift, turbo-V6 och 25 hästkrafter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]