Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Opel söker partner för att bygga minibil

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Opel vill bygga en jätteliten bil, men de har ingen att göra det med. Det är för dyrt att utveckla en helt egen minibil och Opel söker nu en partner som kan hjälpa till.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]