Vi har tidigare skrivit om hur amerikaner demonstrerat för utanför GM i Detroit och hur svenska Saab-ägare ska köra i konvoj till Saab i Trollhättan nu på söndag. Men det är inte nog, i Stockholm och på många andra platser runt om i världen äger samma typ av manifestation rum. Har du en Saab? Deltag i någon konvoj!
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld