Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

På söndag sker det - stor Saab-manifestation världen över

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vi har tidigare skrivit om hur amerikaner demonstrerat för utanför GM i Detroit och hur svenska Saab-ägare ska köra i konvoj till Saab i Trollhättan nu på söndag. Men det är inte nog, i Stockholm och på många andra platser runt om i världen äger samma typ av manifestation rum. Har du en Saab? Deltag i någon konvoj!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]