Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Pagani Zonda Revolucion – är det slut nu?

Startad av Krister Lindholm · 2013-06-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Har du hört den förut? Återigen släpper Pagani en ”sista” version av Zonda, den här gången med tillägget Revolucion. Tror du att det här är den sista Zondan?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]