Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Påven ger sig in i Fiat-strid

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den italienska bilindustrin är i uppror sedan Fiat bestämt sig för att stänga en av sina fabriker. Anställda på Fiat-fabriker runtom i Italien strejkade på onsdagen och till och med påven har lagt sig i konflikten.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]