Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Peel kommer tillbaka som elbil

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Brittiska Peel P-50 har fortfarande rekordet som världens minsta serieproducerade bil och nu är mikrobilen på väg tillbaka. Peel Engineering kommer osannolikt nog att återuppta tillverkningen men den här gången är den eldriven.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]