Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Peugeot 206 gör comeback som 206+

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Du har väl inte glömt bort gamla Peugeot 206? Bra det, för nu kommer den tillbaka. Om bara någon vecka lanseras 206+ i Sverige. Till ett riktigt lågt pris får man en gammal, men ny bil som genomgående ska vara bättre än gamla 206.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]