Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Peugeot 3008 är här

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är Peugeots högbygge av 3008 officiell. Det som kännetecknar bilen bäst är dess flexibla lösningar, hög sittposition och snåla motorer. Svensk premiär är det i sommar och senast 2011 kommer en hybrid med drivning på alla fyra.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]