Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Peugeot iOn - nätt elbil gör entré

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Franska Peugeot är på gång med många spännande nyheter där miljön sätts i fokus. På Frankfurtsalongen nästa vecka visar de bland annat upp elbilen iOn som sägs klara 13 mil på en laddning. Bilen ska lanseras redan nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]