Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Polisen bötfäller för få - uppmanas bötfälla fler

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-13 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Polisen i Falun och Borlänge fick i slutet av förra året som mål att i år dela ut 1 500 trafikböter. Men med drygt en och en halv månad kvar av året är man långt ifrån målet. Nu uppmanas polisen att lägga på ett kol och bötfälla ytterligare 350 trafikanter innan årets utgång.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
ellan
@Birp 50007 wrote:
Polisen i Falun och Borlänge fick i slutet av förra året som mål att i år dela ut 1 500 trafikböter. Men med drygt en och en halv månad kvar av året är man långt ifrån målet. Nu uppmanas polisen att lägga på ett kol och bötfälla ytterligare 350 trafikanter innan årets utgång.


usch för polisen !!!!

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]