Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Porsche Cayman Shooting Break var fejk

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kommer du ihåg de skumma bilderna och videofilmen på en Shooting Break-version av Porsche Cayman? I helgen avslöjades det att allt var fejk. Det var en Top Gear-medarbetare med för mycket fritid som ville spela världen ett spratt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]