Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Porsche Panamera nu med V6

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Med början i maj kan man gå till Porsche-handlaren och få fyrsitsiga Panamera med en V6-motor. Den nya instegsmodellen kan fås både med och utan fyrhjulsdrift och förbrukningssiffrorna blir relativt låga 0,93 l/mil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]