Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Positivism mitt i krisen - direktrapport från Detroitsalongen

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Jämfört med förra årets Detroitsalong råder eufori. De flesta tillverkare blickar storögt framåt med fler trevliga smällkarameller till nyheter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]