Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Protoscar Lampo2 visad inför Genève

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den som har gott minne känner igen namnet Protoscar Lampo. Nu har den lilla schweiziska firman tagit fram efterträdaren Lampo2 som bjuder på Spyker-inspirerade former och två elmotorer som ger 408 hästkrafter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]